Prao

Nu är jag vaken älskade bloggläsare, ska snart kila iväg till mamis jobb, ska nämligen praoa där. Håller på att spricka av ilska annars, för mina jeans jag hade tänkt att ha är det skit på på låret, så nej jag tänker inte ha dom, och mina Ms 6ty är hos pappa :'( det är mina favvo. Så vafan ska jag ha? Mjukisar? Jo, det blir ju ett bra första intryck. inte. Så jag får vell ta den stämlingen som ett lodarbarn. Usch!
Men nu måste jag kila, nås kanske inte lika mkt på mobilen. som sagt, måste visa bra intryck och så. pusspåer

Kommentarer
Postat av: Lenni

Alla älskar dig även om du inte har jeans på dig! Man blir glad när man ser dig gumman! :)

2009-05-06 @ 19:16:48
URL: http://lenniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0