Mitt kanske sista..

blogginlägg i denna blogg!
min pappa har alltid velat ha adressen till min blogg, men ibland skriver jag saker som kanske inte är så bra för päronen att veta. Så jag gör nog antagligen en ny blogg liksom. Jag vet att jag skrev i början på denna att detta blev den sista, men det totalt skiter jag i, jag lovade ingen och svor inte på något. Hehe.

Idag träffade jag jonet. Och stod vid en fucking busshållplats, utbooooring. Ska aldrig mer träffa honom, för jag lovade att vi skulle va hemma hos mig nästa gång haha.

Halvbröderna va här idag, tvillingar, 17, super trevliga? och aa,. åt lite och så sen skulle dom spela fjolboll med sina vänner, och snart ska vi käka middag. gud va jag skriver konstigt? vad har jag druckit? inget
men aja
vafan gör jag? skriver ba på liksom, idiot

Men iaf, ska käka nu älsklingar! vi hörs i ästa blogg eller mer i denna.
lägger in nya adressen isf :) puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0