Back in action

Hej mina små sovkertoppar! har ni saknat mig?
Kan nästan förstå det, har ju inte skrivit på en hel vecka.
Men ni kanske kan räkna ut vad det reror på?
Jag har praoat, och tro mig, det är inget litet skitjobb jag har utan på AFA finns det hur mycket som helst att göra papper, livräntor, datorer, läkarintyg osv. Nisse (min handledare) är så jävla snäll alltså, det trevligaste jag mött. Han är sån där förortskille som andvänder all möjlig slang så ibland måste man liksom kolla snett på honom för att han ska fatta att man inte fattar?!?!

Men ifrån det ett tag, i helgen..
Fredag - Klubberiet, nice som fan! (för någon i dont like va inte där), julia haha du vet din lilla skitunge :) sov hos jullan över natten för vi kom hem vid typ ... sent
Lördag - Jobba i vårat fucking hallonland så man fick taggar och skit överallt. men skitsamma tjänade bra med pengar. haha det är ju huvudsaken, med julia såklart, sedan liljan med henne, gabbi cat och danni.
Söndag - träffa mitt jon. vet fan inte vad jag skulle göra utan honom just nu, nu när mamma är utomlands (hon åkte förra onsdagen) så finns han liksom, skönt!

Igår - igår blev min älskade mamma ett år äldre också, men kan inte fira henne för hon är inte i detta land, miss u mami
Idag - tro det eller ej, fyller min älskade pappa år! fan är det inte coolt, mamma och pappa dagarna efter varann.
sen den 17 nura fyller min biffiga mormor också år! alla flugor i maj.



nu måste jag duscha, äta, baka tårta och så. sen träffa min skatt.
vi hörs sötnosar, förlåt för dålig uppda. men nu vet ni varför.
kisses / dollsi

min jonis
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0