Valborg 4life

ööööööööööööööh.

Ikväll känner jag på mig/vet att många kommer bli aspackade och göra dumma saker, och sen behöva göra samma sak och jag gjorde för ett tag sen. Maria ungdom, va på återbesök idag. Men annars rullade skolan bara på och jag va glad hela dagen, soligt och härlig. Verkligen stor älskare av sol!

Ikväll kommer iallafall jag och ´min bästavän Julia hålla tassarna borta från någon alkohol. För det kommer bara sluta dåligt, plus att jag har lovat mig själv !!?!?!. Vi ska för det mesta dela våran kväll med våra närmaste vänner, först William & Harald. Det är våra collaste i klassen. Nördar?

Nyss käkade jag värsta valborgmiddagen?! pizza.
känns nyttigt och bra.

Men nu måste jag kila, ska sova duscha och så.
Vi hörs inge mer ikväll tror jag! men puss på er


dagens outfit i korta drag, fotat av världens bästa mamma

Kommentarer
Postat av: poppen

fin outfit :)

2009-05-01 @ 22:15:22
Postat av: lenni

SÅ fin gumman! Måste träffas snart ! :)

2009-05-04 @ 14:29:21
URL: http://lenniii.blogg.se/
Postat av: Anonym

SÅ fin gumman! Måste träffas snart ! :)

2009-05-04 @ 14:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0