Strax middag!

hej bloggen... *yfffg*
Denna skoldag/efter skolan har varit fantastisk. jag skojar inte, hela dagen har varit så jävla bra. Hela skoldagen började med slöjd, och hur jobbigt är det att rita en sak man ska göra. Jag hade nämligen gjort klart det jag gjorde förra gångn. En "hylla!" bild kommer senare. inte för att det är något att skryta om men men. Efterslöjden sprang alla runt, sen va det dagt för kabare. Alla va där. satt på typ 3e raden så jag såg gaaaanska bra. hanna och ellen va bäst, allt annat sög. Nästan. Inte. Det va bra men det kunde varit roligare. Många dansade fel och va allmänt konstiga medans några va riktiga pangpersoner. efter hela va slut gick och och träffade min älskade amanda ute på skolgården. vi käkade korv som man fick där ute. Ist för lunch. Sen började vi, hade So i 30 minuter sen hade vi en timmes rast igen. Sen va det bara idrott. Och det va så jävla nice och och harlad ägde allt och alla, lovar! Men iaf. Efter skolan fick jag sarah sandra och sofia hem till sofia och lyssnade mysik, myste och drack saft. Sen drog vi vidare. Sen lämna dom av mig vid bussen. Och vart jag åkte då förblir en hemlis. ledtråd, samma person som jag ska till på fredag.. Men nu är jag hemma. Kom hem för kanske 1 timme sen. Har lekt lite med lillasyster och typ inge mer. Ikväll ska jag bara ta det lungt hemma. Kanske träffa Axel eller Michaela senare. Axel ville träffa mig, och jag vill träffa michaela :)
Men nu är maten klar, puss på er!


hanna gundmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0