Första kyssen!

Denn text skrev william karlberg i min bloggsamma dag vi blev tillsammans för ett bra tag sen. Som jag skrev förut? hur gullig är inte den.

Efter att Elin hade kört mej omkring i vackra sigtuna kommun så hitta jag henne tillslut.
Jag visste inte vart hon var hon bad mej komma in men jag våga inte-.-
jag gjorde de tillslut då fick jag en kram direkt som kom som en liten chock.  Jag kolla på när hon och hennes familj käka, sen gick upp till övervåningen för att kolla på saker till några av Elins kompisar.
Vi gick runt typ 7 varv hahahaha
Jag fick några kramar och vi höll i hand några tillfällen.
Elin såg va hon skulle köpa, men våga inte göra de så hon bad mej.
Jag ville inte för de får hon klara av själv för då får hon bättre känsler när hon ger den.
Hon stod vid mej som vi hade vart tillsammans länge.
Höll om mej och tjata
Jag skratta bara för Elin var rädd för den fula gubben som sålde saken.
Han var ful men säkert schyssst^^
Men när vi stod där ett tag och folk putta på oss så såg jag hur fin hon var..
jag kunde bara inte hålla mej borta..
Vi prata lite då men vi kom närmre varandra som om båda visste vad som skulle hända..
Elin sa precis innan jag ska köpa den saken nästa gång jag går förbi
Jag ba gör de du kom ba hit
vänta några sekunder...
Jag kolla på henne visste att hon kändes helt rätt helt jävla rätt(förlåt för utrycket)
Men jag insåg att hon var den finaste hon kysste henne
Hon vart helt tyst först kändes de som om hon vart sur...
men under den korta stunden kände jag olika känsler fara igenom mej
jagkände inte min kropp bara pulsen en tanke kom upp " jag älskar henne"
Då under tystnaden kolla hon på mej log
Gick till gubben och peka på de hon ville ha och köpte den.
Hon var nöjd såg man  :)

Vi gick ned prata med några gick ut ner till slottet
kolla vattnet.. hmm va tänkte jag på när jag sa de?
Men skit samma jag fick va ensam med henne 4 sekunder innan gubbe med barnvagn kom gående
Hon log så fint hela tiden som om allt ba va en dröm
Sen ringde hennes pappa och sa att vi måste gå upp vi gjorde de
När hon gick in i bilen var hon ganska glad såg man..
jag kolla på deras bil hela vägen tills jag inte såg nå mer och vänta på min pappa

hade träning i några timmar
under träningen tänkte jag på henne och alla känsler hon har väkt hos mej
har aldrig haft en sån träning som har gått så lätt
Allt vart kul igen
Än nu tänker jag på känslerna
för jag tycker om henne verkligen

//// Din William

blir tårögd när jag läser.....pusshej

Kommentarer
Postat av: titti :)

så jävla gulligt, eli bli ett med honom igen. Jag vet att ni båda vill.

2009-04-30 @ 07:53:24
Postat av: elli och ella

söt söt söt söt söt söt söt

2009-04-30 @ 08:09:24
URL: http://elliochella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0