29

g00dMORninG

det är precis så jag känner mig, lite upp och ner. men kommer sätta tröjan på benen och jeansen på barret. Jag lovar?! Men idag blir det iaf skola, kanske är därför? Jyyyyste är skyldig sarah 10 spänn, dax att ta med dom nu kanske? aaa elin! Sandra kommer förbi här i vanlig årdning (för er som itne vet det, bor min vän sandra precis över våran villa *nästan* så när jag bor här varannan vecka går hon förbi här och "plockar upp" mig. supergulligt)
Idag i största allmänhet har jag skitmycket att göra, ska träffa jättemycket folk, och inte tillsammns och utan ensam med alla, hur ska jag ha tid med både det och plugga? jo nu ska ni få höra.

* Sebbe (som inte går i skolan längre) kommer till mig på min lunch mellan 12 och 1.
* sen slutar jag skolan 14:40, då kommer alex till våran skola och "hämtar upp" mig, senvet jag inte vad vi gör. Men ber han mig följa med honom hem har jag inte tid med det. för...
* klockan (runt) 3 ska jag träffa Lovepove, har saknat honom
*efter det ska jag träffa min lilla ellinor s. supermysigt kommer det bli!
*efter det åker jag antingen till liljeholmen eller så kommer min lilla snutt linnea hit! saknar henne också sjukt mycket. (läs hennes blogg
www.lenniii.blogg.se)

Jag lovar att jag har glömt någon, men såhär ser min dag ut, om jag skulle träffat dig också, får du gråta idag och träffa mig imorgon? För efter allt detta som kommer ta hundra år, måste jag göra mig själv en tjänst och plugga!

men nu måste jag
äta
klä på mig
duscha
.. så ja? ingen dator


hejdå


Kommentarer
Postat av: Lenni

Toppendag.. Fröken populär och allt ;).

Men lilla hjärtat, jag kommer till Örby, det är lungan vätty :)

<3

2009-04-29 @ 07:14:52
URL: http://lenniii.blogg.se/
Postat av: michaela

den där sebbe verkar vara en riktig krigare.............

2009-04-29 @ 18:25:23
URL: http://micanb.blogg.se/
Postat av: lojs

poppis?!=!?!?!?!?

2009-04-29 @ 19:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0